Escuela en comunidad Programa de desarrollo social comunitario

Escuela en Comunidad es un programa de desarrollo social comunitario

OVERVIEW

The site escuelaencomunidad.org presently has an average traffic ranking of zero (the smaller the higher page views). We have downloaded zero pages within the web site escuelaencomunidad.org and found two websites linking to escuelaencomunidad.org. There are one contacts and locations for escuelaencomunidad.org to help you connect with them. The site escuelaencomunidad.org has been online for seven hundred and thirty-nine weeks, four days, fourteen hours, and thirty-five minutes.
May 2010

ESCUELAENCOMUNIDAD.ORG TRAFFIC

The site escuelaencomunidad.org is seeing diverging quantities of traffic all round the year.
Traffic for escuelaencomunidad.org

Traffic ranking (by month) for escuelaencomunidad.org

Traffic ranking by day of the week for escuelaencomunidad.org

ESCUELAENCOMUNIDAD.ORG HISTORY

The site escuelaencomunidad.org was first documented on May 03, 2010. As of today, it is seven hundred and thirty-nine weeks, four days, fourteen hours, and thirty-five minutes old.

AGE

LINKS TO ESCUELAENCOMUNIDAD.ORG

WHAT DOES ESCUELAENCOMUNIDAD.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of escuelaencomunidad.org Mobile Screenshot of escuelaencomunidad.org Tablet Screenshot of escuelaencomunidad.org

Fernando Terrazas

3200 6th Ave. #302

San Diego, California, 92103

US

ESCUELAENCOMUNIDAD.ORG SERVER

We revealed that a single page on escuelaencomunidad.org took two thousand three hundred and seven milliseconds to download. I could not discover a SSL certificate, so therefore I consider escuelaencomunidad.org not secure.
199.167.203.124

ns25.domaincontrol.com
ns26.domaincontrol.com

We discovered that escuelaencomunidad.org is using the Apache operating system.

Escuela en comunidad Programa de desarrollo social comunitario

Escuela en Comunidad es un programa de desarrollo social comunitario

PARSED CONTENT

The site states the following, "Misión Propiciar la integración y participación de padres de familia, maestros, alumnos y líderes de la comunidad, para elevar la calidad educativa y promover el desarrollo comunitario, como medios para iniciar una transformación social." I noticed that the web site also said " Visión Ser el modelo de intervención que contribuya a que los padres de familia y alumnos, sean protagonistas del cambio social en su comunidad a partir de la escuela." They also stated " Permitiendo generar comunidades integradas al desarrollo."

SEE MORE BUSINESSES

ESCUELA ENDA

Educación en fábrica Sólo otro weblog de WordPress.com

Por qué la Educación? CPEM 88 Boquita Esparza. Que puso todas sus fuerzas en este proyecto desde un primer momento y hasta sus últimos instantes.

Escuela Enfermera

Espacio donde se imparten cápsulas de conocimiento Enfermero. Lugar de discusión y debate en favor del desarrollo de nuestra disciplina enfermera, donde los profesionales de Enfermería podamos contactar, para exponer y captar nuestras experiencias, expectativas e iniciativas, para la proyección de nuestra ENFERMERÍA. Domingo, 11 de febrero de 2007. Actividad, Reposo y Sueño. Procedimientos relacionados con la necesidad de ACTIVIDAD.

DEONTOLOGÍA Y DESARROLLO PROFESIONAL

Jueves, 14 de junio de 2012. Se les recuerda que a partir del jueves 14 de junio el dictado de las clases será de 8 a 10 hs. y de 14 a 16 hs. Martes, 5 de junio de 2012. 1º examen parcial Ciclo Lectivo 2012. Jueves, 12 de abril de 2012. Nuevos horarios de comsiones Ciclo Lectivo 2012.